BB-väska

Minis väska är färdigpackad & de känns väldigt skönt ha de klart! Den har nog vart klar i kanske 2 veckor. 

Men nu återstår min/våran väska att packa. Eller den är nog mer eller mindre klar den också. 
Några småsaker kvar att packa ner, sen är den komplett - tror jag ;) 
Ni som läser min blogg, vad ska man tänka på att packa ner ? Lämna gärna en kommentar :) 
Mer bara för att se om de är något man missat eller typ "aa de där var en bra sak ha med" 
Har läst flera olika sidor om tips vad man ska ha med. Men tycker en del av dessa listor har väldigt mycket onödiga saker i packningen. Som sagt, vi är alla olika i vad man tycker är viktigt ha med och sådär :) 

Kläder till både mig & macke är nerpackade, samt Toalettartiklar. Sen ska lite gotta ner i väskan ;) 
Kameran skall laddas och packas. 
Babyskyddet står redo & klart att tas med. 


Har bara fått in en gissning på vad som gömmer sig i magen, av svärmor/farmor. 
Är de inga fler som har någon gissning ? :) 
Nu är de ca 4 veckor kvar till BF & vi längtar så vi spricker snart tror jag !! ;) 





Kommentarer
Postat av: Elina

Jag gissar på en pojke den 11 februari, jag tror han vägen 3450g och är 51 cm :)

2014-01-13 @ 23:46:59
Postat av: sofia

jag hade med mig mycket druvsocker och en duschsvamp det var det jag hade mest användning av :)

2014-01-14 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0