Halvvägs igenom!

den 11 september fick vi skåda vårt underverk nr.2 ! Åh det är så himla mysigt då man få kika på bebis :)
Men denne lilla krabat ville inte riktigt alls visa sig, då sköterskan hade en bra bild så smet den lille rackarn undan i mörkret, så då fick hon börja om att leta ;)
Vi fick vara inne på UL i ca 40-50 min för att hon skulle kolla igenom allt man ska kolla på bebisen. Men allt såg bara bra ut med bebisen. Vi blev flyttade 8 dagar, framåt eller bakåt hur man nu ser på det där. Men iaf från 5 februari till 13 februari.
När vi kom in på UL så sa vi till sköterskan att OM hon skulle se könet fick hon berätta. Men bebis ville inte alls visa vad hon/han kan tänkas vara. Sköterskan sa att OM hon sa något skulle hon ljuga, så hon såg nånting men ville inte ge nå förhoppningar på vad de kunde vara.  Så de är inte meningen att vi ska veta vad barnen är för något, för Elis ville ju inte heller visa vad han hade för kön på UL ;)
I fredags gick vi in i V.20(19) så vi är halvvägs igenom & nu tycker jag att tiden går alldeles för sakta! Vill att året ska närma sig sitt slut så vi får ett nytt år och våran lillfis anländer!

På fredags så ska vi få lyssna på bebisens hjärtljud för första gången & Elis ska få följa med, så de ska bli spännande att se vad han tycker om de :) Han har ju fått känna hur bebisen sparkar. Och snacka om leende och glädje det var i den pojkens ansikte då han kände sparkarna!

Det bökas och stökas varje dag i magen. Dock har Macke inte vart så känna ännu. För varje gång jag sagt han ska lägga handen på magen, så slutar bebisen sparka. Så än så länge är de bara jag & Elis som känt nå ;P
 
****

Imorgon fyller Elis 3 år! Förstå vad tiden går!! Tyckte de var nyss han kom till världen!
Älskade älskade lilla barn, så mycket glädje och lycka du skänkt oss! Du har förgyllt vareviga dag sen du kom ♥

Så morgondagen kommer först bestå av arbete. Sen ska vi hem och fixa iordning lite för de som kommer och firar han imorgon kväll en sväng.
Vi kommer ha självaste "Stor Kalaset" på lördag :)
 
Nä nu ska jag kila och slå in lite presenter - gäller att passa på då liten sover ;)
 
Jo just ja, som ni ser så har min blogg blivit lite uppfräschad - fler som vill följa min blogg har dykt upp, så jag kommer ta tag i att skicka ut lösen åt er så fort jag har tid! Som det ser ut nu så kommer jag inte hinna i veckan, då vi har lite att göra inför kalaset som ska vara på lördag.
 
 
 
Här kommer en bild på Underverket Nr.2
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilket fint UL kort :) Det måste va nåt av det häftigaste som finns att få "ses" för första gången!

2013-09-24 @ 23:01:03
URL: http://livsstilalasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0