Vräkt

Snacka om att snön verkligen har vräkt ner under natten & under hela dagen idag! Visst jag gillar snö, jag tycker det är mysigt då det blir så vitt och härligt ute..
men idag var det nästan snäppet för mycket tycker jag!  Jag trotsade snöovädret idag då jag skulle hämta Elis från dagis, jag tog pulkan och hämta honom. Han sken som en sol då vi kom ut från dagis och han fick se att pulkan stod utanför ♥

Imorgon ska han få sova hos farmor eftersom jag jobbar kväll. Även onsdag kommer han att få sova där.. Kommer kännas tomt utan han hemma - Lillskrutten min!
Äh men de kommer gå så bra :)


Nä här avslutar jag mitt inlägget då jag inte har något vettigt att skriva om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0