1,2 mil

Här under veckan så ha jag och Bea hunnit med 2(?) promenader på 1 mil vardera.. Snacka härligt !

Igår tog jag mig en vila från promenad då mina ben kändes tunga som blyklumpar och min rygg inte ville som jag heller..

Men ikväll bestämde jag mig för att gå en promenad direkt efter att Elis somnat för kvällen och innan de va tv-dags. 2 timmar & 15 min lång blev promenaden! :) 1,2 mil blev resultatet på hur långt jag hann. Känner mig grymt nöjd! :)

På telefonen har jag en app som mäter hur långt man går osv. riktigt bra app måste jag säga!
men tror ni inte att telefonen tar slut på ström då jag har ca 3,3 km kvar. så sista biten fick jag inte noterad.. nåja jag vet själv hur långt jag gick på ett ungefär..
Sen så lyssna jag på musik i mobilen, så de fick bli en tyst stund sista biten hem.. :)

Tänkte bjuda på nå bilder på Lilleman då vi va ut så han fick prova sin nya cykel, sin allra första cykel dessutom.. Denna har han fått av sin snälla farfar m.fam! tusen tusen tack till er!

Kan ju tala om att de var en nöjd liten kille som cykla på denna. han har inte riktigt koll på hur man ska göra för att cykla.. men han försöker då =)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0