Sköna helg

Som jag skrev igår så skulle jag och några vänner ut och äta på Kraja.  grymt gott var de & dessutom var de riktigt trevligt ! :)

Slänger upp två bilder på de jag åt.

Varmrätten : Grillad oxfilé
Med rödvinssky, baconlindade haricots verts,tomat, steak house fries och BBQ-majonnäs




Efterrätten : Chocolate fusion
Chokladparfait med browniecrunch, marshmallow, sega maränger, banan och chokladsås 
smaksatt med konjak




Idag tog hela familjen en riktigt ordentligt sovmorgon! Först vaknade elis kring 7 & åt välling sen busa han en liten stund i sovrummet för sig själv. Sen kom han upp och la sig i sängen igen med oss. och sov då runt halv tolv tror jag? Grymt skönt, grymt utvilad jag var! :)

Då klev vi upp & i samma veva kom Elis morfar. Så då bjöd vi på kaffe & smörgås :)
Efter han varit här så drog jag, macke & elis iväg till sporthallen där vi träffade elis "bonusmorfar" som var här med innebandylaget från öjebyn. Trevligt att träffas, de känns som de var ett tag sen!

nu på eftermiddagen så har vi inte gjort så himla mycket. bara tagit de lugnt och myst hela familjen :)


bjuder på en morgonbild av lilleman.. hur han såg ut i håret.. hehe!




Vårat lilla charmtroll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0