Julen = Utstädad!

PartyStuff.se

- säljer färgade linser, partyspel, glowsticks, maskerad & andra roliga prylar!

" I vårt sortiment av kosmetiska linser hittar du Färgade linser, crazylinser, partylinser, BigEyes- linser, & UV- linser.
Hos oss får du alltid med linsvätska, behållare & pincett så du kan ta hand om dina linser på rätt sätt"




Vi har nu städat ut julen.. Skönt!  eller den är inte riiiktigt utstädad ännu.. har två stjärnor som kvar i fönstret.. men jag måste hitta nå nya fina fönsterlampor att ha - hängandes sådana!

Vi har idag plockat ihop lite här hemma och haft oss.. Medans jag stökat undan så har emelie dammtorkat i alla rum och macke har rengjort ugnen(BEHÖVDES!) Så imorgon är de kvar för mig att dammsuga och skura!

Sedan har vi ställt in Elis spjälsäng i hans rum & där han sover nu i denna skrivande stund. Jag hoppas de går bra för honom att sova där i natt. än så länge går de bra , peppar peppar...!

Igår hade vi en mycket trevlig kväll hos Bea & mange med CO. Det spelades en hel del spel och surrades på :D En toppenkväll helt enkelt!

Nu har vi slagit oss ner i soffan och kikar på "Flightplan" en riktigt bra film - ni som inte sett den, se den! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0