I wish....i wish

Vi var trötta i ögonen imorse.. både jag och Elis.. vi är ju inte direkt vana att kliva upp tidigt ;)
Kl.7 ringde väckarn, så då klev jag upp och gjorde mig klar, sen väckte jag Elis. Åt frukost och sen gjorde jag honom klar.. kvart över 8 var vi redo och klar för dagis.
Så vi tog oss en promenad till Dagis & elis han ville gå hela vägen (han vägra åka vagnen!) , så de tog ju lite tid för oss att promenera.. :)

När vi kom fram & tog av oss ytterkläderna så stack han iväg direkt och lekte med de andra barnen och leksakerna som fanns där.
Han hann vara med på sångstund & fruktstund, de tyckte han var kul :) Han som älskar musik!
Måste säga att de känns ändå rätt skönt i mammahjärtat att de går så bra för honom och att de inte är nå gråt eller så. Så nu ska vi köra på samma tid imorgon och på fredag osså måndag.. Sen ha vi andra tider till veckan.. De går ju riktigt bra för grabben så man vet aldrig om de kanske blir klart med inskolningen snabbare?

Idag då Elis fröken gav mig en massa olika papper om dagis och sånt dära.. Så kände jag bara.. Oj!
jag menar... Aldrig ha man väl trott att man själv en dag ska behöva fylla i papper om hur ens barn ska vara på dagis, vilka tider osv.. De känns bara så overkligt! Om ni förstår hur jag menar ?

Men de känns bra detta. Han är i goda händer våran lilleman =) De är ett fint dagis!





På fredag så ska jag in på jobbet för att kika på mitt schema.. Ska godkänna de innan jag börjar om..

Så de känns att de börjar dra ihop sig till jobb nu.. :P 
Vad hände med tiden? varför gick den såå fort? haha..


Gå in på denna sida och se om de är något ni hittar och vill beställa hem.. :) Eller gå bara in och ta en titt vad som finns där ↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0