Kvällsjobb

Helgen har varit hur mysig som helst och trevlig. Igår var vi på mathörnan och åt middag tillsammans med goda vänner :) Riktigt trevligt !

på kvällen kikade vi på melodifestivalen - och de 4 låtarna som gick vidare var helt klockrena! Grymt bra!
Sedan åkte jag iväg till Bea och mange för att kika på Gladiatorerna hos dem. Osså blev det att stitta kvar där ett tag och bara surra på :)

Imorse tog vi och gick ut en sväng i det fina vädret :) Tog oss en liten promenad till mackes mormor och morfar. Elis fick åka i pulkan dit. Snacka om en som tycker om att åka pulka! Vi blev bara där en kort stund. När vi kommit oss hem igen så packade jag ner Elis i vagnen där han somnade. och sedan skottade macke och jag av en del av garagetaket.

Sedan har vi bara slöat här hemma på eftermiddagen :P

hunnit vara ute en sväng & raggar runt i bil tillsammans med bea nu ikväll. Riktigt trevligt =)

Äh detta blev ett trist inlägg.. Nu ska jag kika lite på tv innan det är dags att sova.. Imorgon är de måndag och de innebär en ny arbetsvecka..  Och denna vecka är de kvällsarbete som gäller mån - tors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0