Städhjälp - ja tack!

Gaaahh!! Bläää!! Urk!! Såå less jag är städning.. Jag har inte tagit mig särskilt långt.. Håller på med våran j*vla ugn! såg verkligen ut som ett "hej-kom-och-hjälp" inbränd mat som sitter utasjälva tusan!
Gnuggat och gnuggat och åter gnuggat.. Sprayat medel, låtit de verka.. Gnugga igen.. Skrapat.. gnugga... och nu får de vara nog!

I detta nuet så önskar jag att man hade städhjälp typ 1 gång i veckan, som kunde göra sånt man inte själv tycker är särskilt trevligt eller roligt.. Det hade väl inte vart så tokigt eller?

Jag som skulle hinna städa såå mycket mycket mera.. Men inte kommer jag hinna de för den lillemannen han är åter hemma & då hinner man inte så mycket man tänkt.. Då han inte alls tycker de är roligt då mamma städar, utan han vill helst att man är och leker med honom hela tiden.
Jag menar, vem säger nej till att leka med sitt barn framför att städa? Inte då jag! Jag Leker då hellre med Elis än att städa! :)

Dagens blogginlägg består bara av städ.. Jag har tyvärr inget mer roligt att berätta för er än att jag håller på att försöka städa idag!

Läs eller läs inte, de är upp till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0