Att börja med..

Jag börjar dagens inlägg med att säga GRATTIS till världens bästa lillasyster som ÄNTLIGEN fått sitt efterlängtade KÖRKORT! :D ♥ Du är jäkla värd det!
Njut av friheten att kunna ta sig vart man vill själv! Men ta de lugnt i trafiken! ;)



Idag är en sån dag då jag önskar att jag hade så mycket.. jag önskar att vi hade en skoter, en nila-pulka, en stuga!
Förstår ni? Det är kanon väder ute & jag vill bara ut och njuta av fara ut med skotern, sätta sig nånstans och göra upp en eld, grilla korv & bara va!

Men vi äger inget av dessa saker jag önskar mig. Nångång när jag blivit stor och börjat tjäna mycket pengar, DÅ ska vi skaffa sånt här. Jag är liksom uppväxt att spendera påskveckan på skoter, i stuga nånstans lite mer utanför samhället..

Vi har varit ute på en promenad jag och Elis i finvädret.. Men jag vill som så mycket mer.. Ajja.. de blir väl bra nångång..



Skrutten sover ute i vagnen.. jag har försökt stöka undan lite småtjafs som ligger här och där.. Så de ser väl OK ut här hemma nu.. Men inte är de skinande rent.. Musten for ur mig och jag hamnde här framför datorn..




Bilder från utevistelsen igår


Smaka snö är liksom ett måste ;)




Men är de verkligen gott?






Kanske är de gott, men brr så kallt de är att äta snö!




Sen blev de lite snöskottning..




Åh iväg med den snöklumpen..




Hmm.. gick inte riktigt som han tänkt..



Då får man ta och fixa av snöklumpen på egen hand..



Sådär jaa.. Men innan vi kan lämna snöklumpen i snödrivan så måste man smaka av den först ;)



Då fortsätter vi snöskottningen.. Eller?



Nepp där gav man upp.. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Å fy vad snö ni har! Jag började kratta idag och djuren går ute på täkterna och betar för fullt!

2012-04-03 @ 15:24:05
Postat av: Jenni

Vilka söta bilder på killen! :)

2012-04-04 @ 22:14:33
URL: http://jenniamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0