Sugen att..

Åt helgen är jag så sugen att åka iväg till Arvidsjaur och bara kika runt på affärer.. Kanske att vi åker och badar.. Så Elis får göra nå skoj.. :) Har aldrig varit på badet i arvidsjaur, vet inte om de är bra & om de finns nån pool eller nå som är lite varmare så man kan vara med småttingar?
Men vi får väl se vad som händer åt helgen. Det är vad jag är sugen på att göra med min lilla älskade familj ♥
Annars får vi bara ta en myshelg hemma!
Beror nog även på hur Elis är med snorigheten & hostan! Jag fattar inte hur en sån liten människa kan ha såå mycket snor i sin lilla näsa? Var ryms allt liksom? Jag tackar gudarna för NäsFrida gånger som denna!! Hur bra som helst. Det kan jag rekommendera varmt till dem som har småbarn som blir snorig.




By the way imorgon så ska vi till BVC. Då är det dags för 1-årskontrollen av lilleman.
Det ska bli så spännande att se hur mycket han vuxit sedan sist! :)

Så här såg det ut vid 9-månaderskontrollen:

Vikt: 8850g
Längd: 72,5 cm
Huvudomfång: 46,5 cm


Någon som vill slänga in en gissning på hur de kommer se ut imorgon? :)

Sedan är de väl även 1-års vaccin som gäller.. Om han kommer få dem då han är snorig och hostig?
Undra hur han kommer reagera på sprutan/sprutorna(?) denna gång, nu när han är lite äldre.. kanske blir mer ledsna miner nu än förr.. Nåja det återstår att se.


Kan bli lite kletigt då man äter glass ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

På fredagar har dom varmare i bassängen i äventyrsbadet, 33 grader brukar det vara.

2011-09-28 @ 23:23:45
URL: http://vuoksa.blogspot.com
Postat av: madelene

Du kan ju bada med honom nu på badhuset här!

2011-09-29 @ 07:49:58
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0