Rubrik?

Då var det detta med vad man ska ha för rubrik? Är väldigt dålig på att komma på vad man ska ha som rubrik..

Helgen som var har varit rätt så bra :)

Fredagen så for macke & en vän till honom till garaget på OK där dem bytte lite bromsskivor och belägg på bilen.. Välbehövligt kan jag säga! Var pinsamt att köra då det lät så hemskt och bilen. och sen mår bilen mycket bättre nu när de är bytt!
Medans dem höll på i garaget så spenderade jag & Elis kvällen hemma hos Bea & Mange. mycket trevligt :)

Lördagen på em. forsatte grabbarna med att byta på bilen.. Så nu är de bara 1 däck kvar att byta dessa grejjer på..
När dom höll på med bilen, så gick jag till Svärmor där jag lämnade Elis. Där han skulle spenderas sin natt..
Gick hem igen & inväntade att vi skulle fara på bio, jag & grabbarna.

Jägarna2 var faktiskt riktigt bra film! jag kan då rekommendera den :) Efter bion så blev de grabbkväll hemma hos oss, lite öl & surrande. Så jag drog iväg till bea där jag blev hela kvällen & in på sentimmarna. :)

Söndag bestod av slöande.. Kände mig mer död än levande.. Som om jag var bakis, fast jag inte druckit en droppe! :P Konstigt..

Imorse då jag vaknade så fundera jag länge på om jag och elis skulle dra iväg till kyrkis.. jag fundera o fundera... o till sist var de bara 1 timme kvar av tiden.. Så jag kasta in oss i bilen och körde till kyrkis.. riktigt trevligt :) Elis tyckte de var roligt. han hade fullt upp med att studera vad alla andra barn gjorde.. haha.. Men han hann inspektera en hel del där inne.. Så tar vi oss upp i tid nästa måndag, så drar vi iväg dit - i tid, förhoppningsvis!

min kära syster funderar på att komma och hälsa på oss på fredag om de inte blir så hon ska spela fotboll.. Så jag håller mina tummar ;) att hon kan komma. Skulle vara riktigt roligt!

ne jag tror jag avslutar mitt inlägg här.. Har inte så mycket annat vettigt att skriva faktiskt! om ens detta är vettigt..


 Elis ville gärna vara med och byta grejjerna på bilen & då ser man ut så här om små händerna..










































Elis fick tag på en chokladboll som låg på bordet.. Mammas lille sockerpojke.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0