Bio..

ja på order av min lillasyster så måste(!) jag uppdatera min blogg.. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu.. Bloggtorka delux..

Ikväll så blir det iaf att gå och se på bio : jägarna2

Elis ska få sova hos sin farmor inatt, 2:a gången denna vecka... 

Lilleman gillar ju blinka lilla stjärna, och då har han ju lärt sig hur man blinkar med handen.. Och vi satt en dag och lyssnade på låtar & fann då denna version av blinka lilla stjärna. Han fullkomligen älskar den!
Varje gång vi startar den så börjar han tok digga & dansa åt den & blinka med handen! Sötungen!! :D
Han tycker väl denna låt är mycket bättre att lyssna åt än då mamma sjunger den ;) hihi..

Varsågoda att lyssna & njuta



Kommentarer
Postat av: emelie

lägg in filmen då han blinkar med handen! :p

2011-09-04 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0