torktumlare

Förra helgen då ja va hem till piteå så fick vi oss en torktumlare! :D Men dock är de inte en kondenstumlare.. Så innan vi kan installera den så måste vi fixa en ventilation i tvättstugan..
Var in på järnaffärn idag men tror ni dem hade allt hemma? nepp inte de.. slangen som man skulle ha från tumlaren och till ventilation hade dom iaf. Så den köpte vi. Men då väntar vi bara på resterande grejjer.

Jag kunde inte riktigt hålla mig i styr idag.. Så tumlaren är provkörd! Vi la slangen ut genom fönstret - provisoriskt. Funka bra, men håller ju inte i längden eftersom de börjar bli kallt ute och sen är går de ju inte ha så heller för varje gång man ska köra den. Men de blev så idag iaf just för att se hur den funka. Den funka riktigt bra! :) Kläderna blev torra och så där gosigt mjuka! :) Den Enda nackdelen är att den lever om som attans! :/

Igår hade vi middagsgäster här, marianne,larry o micke. Vi bjöd på Plankstek. Grymt gott var de! :)
Idag bjöds det på Tacos, bjöd min pappa idag på middag =)

Idag så har jag & macke passat på att städa inför vintern, ställde in alla utemöbler och så.. Dock ha jag/vi kvar att kratta gården.. Men det är ju sååååå tråkigt att göra de... Nåja.. de blir nog bra i slutändan.. Hehe..

Nu ska jag kila och kika på film med min älskade man ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Det är verkligen ljuvligt med torktumlare :-) Åh, inte dåligt det lät med taco!

2011-10-16 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0