Sämst!

Jag är verkligen sämst på att uppdatera i bloggen just nu. men jag har ingen blogglust alls.. eller så kanske de är så att jag orkar helt enkelt inte starta upp datorn för att blogga.. ;P
Har ju faktiskt blogg.se i min iphone, men trots det har jag ingen inspirationa att skriva något.
Lite trist med tanke på att jag har typ 40-50 läsare om dagen! Men jag vet bara inte hur jag ska få tillbaka lusten..

Jag har iaf fotat de saker som jag handlade åt Elis då jag var i piteå förra helgen. Så ska väl lägga upp ett inlägg sen med de.. Kommer även en bild på de fina kläderna som Elis fick i födelsedagspresent av Sandra m.barn :) Vi tackar och bockar för dem ! :)

Finns det ingen vänlig själ där ute som kan ge mig lite pengar? Typ ett par hundra tusen, eller miljon eller nå sånt ;) Hehe.. Jag har sådant fruktansvärt sug att vilja göra om här hemma! Vill fixa till i våran tvättstuga, vill göra om i Elis rum, vill göra nå åt vårat kök! Men att allt ska kosta så jävla mycket pengar! fan! Man blir ju deprimerad då man har sådant här sug men inte kan göra nå åt de!! bara spara spara pengar så att man nångång i framtiden kan fixa till..

Ska ev. åka till IKEA i november.. Kanske´.. Har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra. . Kanske de blir så att man kan fixa till lite i Elis rum iaf..



Nu till något helt annat.. I Onsdags så var min vän Bea här och såg på Greys anatomy med oss. Och då fick jag känna något så helt underbart - deras bebis små mysiga sparkar! ♥ åh det var så himla mysigt. Kan ju tala om att mina ögon blev alldeles fuktig. Det är så fruktansvärt mysigt och underbart då en bebis sparkar! :)
Sen har jag o elis varit och hälsat på en liten bebis idag. Himmelens söt liten bebis!
Man får ju värsta bebissuget nu juh.. haha! Jag saknar verkligen gravidmagen & att va gravid överlag.. Så mysigt!


Kommer nog ett inlägg senare idag med bilder på det jag inhandlade förra helgen.. Men nu ska jag kila en stund och göra nå annat medans lillen ligger ute och sover i vagnen.

Ha de gott allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Bea

Du får tillbringa fler kvällar med mig så kan du känna bäbis jätte ofta för jag kan lova de är en livlig krabat :-)

2011-10-14 @ 14:22:05
Postat av: Bea

Synd ni får främmande ikväll :-P dock är de livat lite då å då nu ;) jag har uppdaterat båda bloggarna :-D

2011-10-14 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0