Matsedel & ...Piteå?

Igår satte vi oss ner jag och min älskade man och gjorde en matsedel för två veckor fram! Känns jävligt skönt veta vad man ska göra för middag varje dag samt att man gör bort att handla måndagar allt man behöver för veckan.

Veckans matsedel :

Måndag; köttfärssås & spagetti
Tisdag ; fiskpinnar & potatismos
Onsdag ; rester från måndagen
Torsdag ; ugnsstekt falukorv & potatismos
Fredag ; plankstek! :)

Så ser veckan ut. Lördagar och söndagar låter vi vara öppet och ser vad som faller oss in och om man ha rester kvar från typ torsdagen.

Sen har jag börjat fundera ifall man kanske ska skippa marknaden i helgen och dra hem till Piteå? Är ju ändå samma sak varje år på marknan.. Osså blir den ju typ bara mindre och mindre. Visst det är mysigt gå där och kika, träffa lite folk och så :) men jaa.. Jag vet inte. För blir de Piteå så hinner jag ju ändå gå på marknan under dagen på fredagen. Nåja är ju någon dag kvar. Så jag har tid att fundera lite :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Stanna! Så kan vi ses :-)

2011-10-03 @ 18:04:00
Postat av: joanna

svar: kul att du var med i dagens blogg en vinnare är nu utagen så gå in och se om de va du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen

ett tips är att följa bloggen på tex bloglovin så ser du direkt när det kommer upp nyas tävlingar:)

2011-10-03 @ 22:45:53
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anna

Piteå finns kvar!! :)

2011-10-04 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0