Nu jävlar!

Jag har funderat & funderat ett tag nu.. men nu j*vlar har jag bestämt mig!!
Imorgon startar jag en kur med Nutrilett, Stenhårt! Inget fuskande eller nånting.
Sen ska jag försöka ut och röra på mig varje dag.

Men hör & häpna, min älskade man hade och funderat på att göra nå sånt hära. Så imorgon då jag startar tänker han smaka för att se om det ens är gott.
Så jag hoppas han tycker de så vi kan hjälpas åt på vägen. Eftersom båda isf kör denna diet. Sen Har vi även tillsammans tänkt försöka planera in promenader tillsammans varje dag, eller kväll rättare sagt. Men kan ju vara som mysigt komma ut tillsammans :)

Jag har tänkt köra stenhårt ca.4 veckor med bara nutrilett, sen lägger jag in att 1 vanlig måltid om dagen, typ middag då. Sen får man lägga på eftersom.. Men de där får jag ta med tiden hur jag lägger upp det.

nu jäklar är jag taggad på detta till tusen!!

Detta innebär att jag kommer inte lägga upp fler matsedlar på bloggen. Är bara lilleman vi kommer laga mat till isf, så de finns för honom :)

lär väl blogga om hur de går och så dära. Men jag antar att de kommer vara tungt vissa dagar, just detta med att man inte får TUGGA nånting kommer vara jobbigast..

Sen om jag är grinig sur eller på allmänt dåligt humör så vet ni varför ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Du gör det riktigt bra om du fixar 4 veckor :) Hoppas Macke tycker de ät gott då :) Jag tror inte jag skulle klara ens en dag, de smakar ju förjävligt! Men modifast är ju mycke mycke godare ;)Säg till om du vill ha sällskap på promenad nån dag Macke inte kan, jag följer gärna

2011-11-07 @ 11:04:55
Postat av: Sandra

Gogogo, det här fixar du Evve :) Hör bara av dig om du vil lha sällskap, jag är ute och går nästan varje dag

2011-11-07 @ 13:46:29
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Anna

De där fixar du galant!! :)

Men jag håller me Bea om att Modifast är godare, testa den varianten :) kramkram

2011-11-07 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0