Dag 4

Nu är jag inne på Dag 4 i dieten och allt går fin fint! Sötsuget börjar minska mer och mer för varje dag. Vilket känns bra! :)
Har tänkt försöka att hålla mig till att bara väga mig måndag.. Men kunde inte låta bli att tjuvkika igår.. Och visst har de hänt grejjer på redan 3 dagar ;) Vilket känns super! Nu är de bara hopppas de fortsätter i rätt riktning


I helgen så ska & Elis åka iväg till Piteå för att vara barnvakt åt min lillebror. Men jag vet inte om vi ska åka iväg redan idag eller om vi ska åka imorgon. Ska prata lite med karl min och höra vad han säger.. ;P

Undra om vintern är på ingående nu ? Börjar vara lite mer kyligare ute nu.. Inatt låg frosten på bilar,träd, buskar, vägar m.m.. Och de är fortfarande kvar, så de känns ju lovande att vintern kanske är på G.. Nu vill jag ha lite snö! För de blir så mycket mer mysigt och lite mer ljusare ute.. För tittar man ut nu om kvällarna är de kolsvart ute! Inte såå mysigt.. Jag längtar till att kunna ta en promenad ute och höra hur de knastrar under fötterna när man går =) De är myys! :)
KOmmer de ingen snö så kommer jag aldrig få någon julstämning alls! Som läget är nu vill jag inte ens tänka på att plocka fram julpynt och sånt..
Men men bara vänta och se om snön behagar att komma nångång ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0