Farsdag!? ;)

Visst var det farsdag idag ? eller hur var det där?
Inte är det då morsdag kan jag tala om.. Iaf inte i detta hushåll.. ;P

Pappan i huset blev hämtat igår em. för att åka iväg på sin Svensexa.. Hehe.. Något överraskad han blev då killarna kom för att hämta honom..
Trodde inte jag skulle få hem honom alls inatt... tiden gick och gick.. Och kring 4 ? då kom han hem..
Trevligt & roligt har han haft & det är de viktiga! :) men det straffar sig att dricka...för mycket ;) hihi.. Ni kan nog själva räkna ut vem som var hans bäste vän inatt/imorse... japp, toan & hinken..
Jag var mindre imponerad (visserligen skötte han de där galant) men lilleman vaknade för de första då macke kom hem.. och sen för varje rörelse o varje gång han satt sig upp eller gick iväg. Så vaknade han.. Så kanske kring 5, halv 6 då kunde fick jag Elis att somna om.. Sedan tyckte elis de var morgon kl.9. Trots att han somnade för natten runt halv tolv...
Kan säga som så, Elis somnade halv nio efter han fick välling & trodde han skulle sova då för natten.. men icke.. han vakna halv tio och höll igång till halv tolv..
Så efter denna natt var jag & elis (faktiskt) trött trots kl.9. Så han fick välling och sen la vi oss framför tv:n i soffan och somna där ett gode tag ;)

Pappan mår mindre bra idag.. Han säger " aldrig mer, jag ska bli nykterist!" ;)
Hihi..

Blev inge frukost på sängen, eller en liten lite present eller så idag.. Men blommor fick jag faktiskt, Igår! :D
Jag vet om en present jag ska få, men de blir senare. Om ngn vecka eller så..

Har skrivit de till henne, men skriver de igen & här :

Till min mamma,
Du är världens bästa mamma!
Tack för att jag har dig som min mamma, har inte kunnat få någon bättre än dig!
älskar dig mamma! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0