Tack!

Tack mina vänner för att ni peppar! :)

Jag hoppas jag ska klara av detta, för jag måste & vill! Och som jag skrev tidigare, jag vet ju att jag kan gå ner, de är ju bevisat.. men grejjen är ju den att hålla kvar sig där sen då!
Jag peppar mig själv mentalt för att klara av detta..Bandet i huvudet går om och om igen : Du kan klara detta,jag vill tappa kg & jag kan , du kan osv..

Det är bara detta att motstå frestelsen av sötsaker när andra äter.. Ha den styrkan att säga Nej tack.. Att inte folk propsar på att joo men en liiiten bit gör inget.. joo de gör ju de just nu för mig, för att få bort suget återigen.. - har ju fått bort de förr, så de ska väl gå denna gång med! :)

Så tack mina vänner!



Morbror Sebbe byter blöja & klär Lilleman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0