Möhippan!

Som jag skrev i mitt inlägg i natt, så var de möhippa för mig i fredags.

dagen hade inte bestått av så mkt för mig o lilleman.. Mer än de vanliga.. på em. så va lilleman lite trött så jag tänkte att vi lägger oss och vilar en stund.. Först var de tänkt macke skulle vila med honom.. men nää.. :P
 
Hann väl inte mer än lägga oss i soffan och slå igång tv:n så stapla de in en massa folk.. ;P(sandra,thea,bea,sofia,anna l,anna j)
 Haha.. jag hade en aning om detta! men inte när eller så.. Men nog blev man överraskad ändå :)
 fick mig en lista på saker som skulle packas med

*Kavel
*Myggmedel
*Badkläder
*handduk jag inte var rädd om
*keps
*pyjamas
*tandborste
*smink
*penna & papper
*terrängskor (tror jag de stod)
*sittunderlägg

Sen tror jag inte de va nå mer?

Iaf så packade jag ner detta i en väska som de gav mig. Och jag fick även nå fina kläder som jag skulle ha på mig.. =) Var inte allt för hemskt utspökad - gode snällt faktiskt =)
Efter jag packat och bytt om så var de bara bege sig ut och traska. Fick då ett nytt papper med nå uppdrag som jag skulle göra.

*Sälja 5 pussar & Kramar för 5kr/st
*Köpa ett paket kondomer
*Sälja dessa kondomer till valfritt pris
*Klippa 5 st storleks/klädeslappar
*Hitta en 40-årig man och fotas med i bara kalsonger
*Tigga till mig en klubba eller något godis i en butik, och sedan få signera med min autograf som tack
*Be om 7 st äktenskapsråd

Tror detta var alla uppdrag
dock klarade jag inte av två stycken..Nåja.hade iaf kul! :)

Mitt i alltihopa så kom min älskade syrra! :D Super kul hon kom för att vara med!

Efter jag hållit på med uppdragen en gode stund så begav vi oss hem till bea . där vi tog fram för att spela spel. Men hann inte så långt innan de var dags att bege sig iväg igen.. Denna gång mot mathörnan för att käka middag - smarrigt värre!
Efter vi ätit och surrat på en stund. Blev de åka tillbaka till bea där vi fortsatte kvällen. Spelade grymt roliga spel & pratade en hel del =) Jag hade en riktigt riktigt trevlig & rolig kväll! Tack så hemskt mycket tjejer för denna kväll! :D

Den goda middagen. ost & skinkfylld fläskfilé m.potatisgratäng, grönpepparsås & bearnaise



Bjuder på denna bild.. ;P Spelar ett spel "upp till bevis" och här var de kategorin - kropp mot kropp (?) Knä mot knä, huvud mot bak 




här  vet jag inte riktigt vad vi gör :P men ni ser ju själva hur de kan se ut då man spelar detta.. hihi..roligt var de då!





Jaa detta är då några av de bilder som jag har.. Eftersom jag ingen egen kamera hade.. ;)
Hade så himla himla roligt. Mycket skratt bjöd kvällen på!

än en gång - tack tjejer för att ni ordnade denna otroligt roliga och trevliga dag/kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0