mer att bocka av...

då kan man bocka av lite mer i bröllopslistan...

Har nämligen varit och beställt brudbukett,bukett till tärna, blommor till brudgum & bestman..

lite små saker också som jag gjort bort...sakta sakta sakta men säkert går de framåt...Men jag måste börja öka tempot nu.. för det är bara dryga två veckor kvar nu!!! :D

Hade som plan att packa resväskan för mig och Elis ikväll..men så blev inte fallet..Utan det får bli imorgon istället.. ska försöka komma mig iväg så fort som möjligt åt morgonen..

Usch..gillar verkligen inte att skriva på min dator nu!!! Mellanslagstangenten har kajkat ihop delvis.. är en viss punkt man måste trycka på för att de ska fungera..ibland...skräp också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0