silveryran 2011..del 2

Lördag så slutade jag jobbet kl.7. så då va de bara hem,sova 2 timmar. sedan göra sig klar för att åka iväg på Bea´s möhippa!
Startade med att hon blev hämtad och kom dit vi alla var samlade. hon va så fint utspökad :) Ska slänga in nå foton sedan om jag får tillåtelse ;)

vi åt lunch. sedan fick bea måla en tavla, ett porträtt på sin blivande man, riktigt tjusig blev den!
Sedan fick hon ett papper med uppdrag hon skulle göra under dagen. så vi tjejer följde efter med våra cyklar efter bea som hade sin "tre hjuling" ;P

hon fixa uppdragen galant! Vi hann åka lite karusell inne på yran området. jäkla kul de är att åka karusell! jag o syrran åkte virvelvinden på fredagen, tror aldrig jag åkt så fort som då! och som jag skrattade!
Fick även ett gott skratt i virvelvinden på lördagen också :D

Sedan efter bea klarat av sina uppdrag begav dom sig till hornavan för att spa. men jag cyklade hem och passade på att vila så man skulle orka med kvällen.

Kring 7 åkte jag o anna ut till hornavan där vi åt middag tillsammans allihopa. Shiiiit såå god mat de var!
efter de var de dags för att parta vidare på yran.. Mycket folk och riktigt trevligt :)

Sedan var de dags för E-type. Hade fått höra att han var dålig live.. Men de kan jag då inte hålla med om att han var! Han var riktigt riktigt bra!

slänger in bilder från E-type konserten























har hur mycket bilder som helst.. men dessa får duga gott =)

tänkte även kasta in lite bilder från dagen då vi fick såg honom, och sedan fick fotas med honom..
tack vare mig och emelie så fick sig mamma ett foto med han! Fast såklart tryckte vi dit oss också ;P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0