fortsättning...

Efter allt folk gått ut från kyrkan så var de bara för mig o macke att komma ut.. =)

De fotades, kastades ris o jaa.. Helt underbar känsla! Nu var det över. ca 40 minuter i kyrkan, som innan kändes som en evighet, gick super fort!!

Efter folk fotat oss så åkte jag o macke iväg i finbilen. Vi åkte runt lite här och där.. i väntan på att folk skulle ge sig av mot festplatsen.. Men när vi var på väg tillbaka så var allt folk kvar ;P
de ville tydligen fota då vi kom i raggarbilen.. så eftger de fått fota så försvann folket gode fort. så då var de dags för oss att fota med fotografen. de togs foton med t¨ärnor, bestman, gruppbild, elis och lite såna bilder.
sedan var de dags för min o mackes stund att fotas. =)

När de var klart så begav vi oss till medan där de var middag och fest.

Hela dagen och kvällen var lyckad! Folket som vi lejt att servera och ordna med maten och de under hela kvällen, skötte de galant! Dom var hur duktiga som helst! Allt rullade på.

Och tjejerna som dekorerat i festlokalen - tack! de var så himla fint! hade inte kunnat göra de bättre själv.

Efter middag/festen så begav jag o macke oss till Hotellet vi skulle sova på. Hornavan hotell. där jag bett dem göra lite fint med rosenblad o chokladdopppade jordgubbar & champagne. Riktigt mysigt!
hade ju tänkt bubbla i spaet.. men visade sig att en grejj gått sönder, så spa avdelningen var avstängd!! de var riktigt riktigt trist! jag hade ju sett fram emot de !
men vi skulle få i kompensation att komma dit o bubbla gratis nångång då vi kände för de...

Tänkte att jag slänger in lite bilder från dagen så får de tala för sig själv =)

















































































Detta var alla bilder för denna gång.. Har huuuuur mycket som helst! Men lägger upp nån lite bilder som efter ordningen av dagen.. =)

Slänger in fler bilder imorgon kanske


Kommentarer
Postat av: Marie

Kommentar från Simone:....varför är inte jag med på bild?

Viktigt det i en viss ålder...min fråga...HUR kunde jag komma med på bild?

2011-07-15 @ 21:21:31
Postat av: Anonym

Har faktiskt inte tänkt på vilka som är med på bilderna och så. Men absolut ska jag slänga in någon bild på Simone om hon vill det :) sen har jag inte lagt upp alla klart. Kommer även kort på när de fotades ute.

2011-07-16 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0