Svettigt värre!

Nu städar man huset i paniken! Ska vara fin fint till på söndag em.. !
Husuthyrningen ringde ikväll och fråga om vi kunde ta emot 2 st redan på måndag.. Jaa vad gör man inte för lite extra klirr i kassan..
Och inte var jag direkt beredd på detta, hade ju tänkt göra denna storstädning nästa helg! Oj oj.. Men det tar sig iaf.. Sakta men säkert.. Gäller bara att veta vad och vart man ska börja städa.. Men just nu vet jag varken ut eller inte.. Städar och plockar lite här och lite där.. :P Nåja.. Det blir då skillnad det märker jag juh!

Nej nu kan jag inte sitta här längre.. Fortsätta med städningen..


God natt på er!



Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken härlig bild till texten// Tina

2011-01-22 @ 00:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0