Stan & bad

Igår kväll drog jag & Elis iväg till Piteå för att spendera helgen hära.
Snacka om ruskigt dålig väder. Snön bara vällde ner, det blåste massor & snörök i mängder! Men mötte typ 5 bilar på hela vägen & 2 långtradera. Ville inte åka idag på dagen, då jag tycker det är skönare att köra när de är mörkt ute och tycker de är mycket lättare att se vägen/plogkanterna när de blir snörök när de är mörkt ute.  Är de ljust tycker jag de är jobbigare för ögonen.. Men vi kom då fram oskadda! Och det gick ju inte speciellt fort. Mellan 70-90 låg jag..

IDag var vi in till stan och gjorde lite ärenden.. :) Var jag, mamma, emelie & Elis som var iväg. Macke kom även en sväng o va med oss. Han hade en körning till piteå.. Så då passa han på att träffa oss ;) hehe.. pussa lite på lilleman.
Efter stan så for vi hem och packade ihop våra badsaker & drog iväg till badhuset :)

kan slänga in lite bilder från varmbadet

Elis & Sebbe








Kort direkt efter han kom upp efter dykning - Ser inte riktigt glad ut. Men var något alldeles nytt för honom.. :) men ledsen var han då inte :)


Lilleman älskar att tugga på sin hand ;)






Kan tala om att det var en nervös mamma innan jag dök med Elis.. Min mamma instruera mig hur jag skulle göra.. Men typ 1000ggr så tvekade jag.. Hon sa hela tiden "Blås ordentligt på honom innan & sen dyker du med han" - Är alltså han som dyker och inte jag!
Efter många om och men så blev de. Första dykningen så blev Elis ganska förvånad.. Såg ut som han tänkte "Vad hände där?" Men jag tror han tyckte de var ganska spännande & kul. För han var då inte ledsen. Men andra gången så var de inte lika glada miner. Nu har vi iaf provat på det dära :)
Sa till mamma att hon skulle vara beredd att ta Elis om han gjorde någon kallsup eller nå skulle gå galet.. Så lite nojjig var man..

Nu ha ni fått en liten update.

tack & hej för mig!

Kul att ni kommenterar lite mera nu.. Men vill gärna ha fler ;)
Sen har ju min statistik ökad med bloggläsare - Roligt! :D


Kommentarer
Postat av: maria laestander

Åhhh så fina bilder..lägg dom i ditt album på FB så jag kan dela med mej av snyggpojkarna <3

2011-01-10 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0