Rädd? ;)

Att jobba denna natt gick också bra. Där mot 2-3 tiden slog vi igång en låång film - Avatar - så ögonen inte skulle bli tunga & falla igen. Jag har aldrig sett Avatar. Efter att ha sett den så kan jag rekommendera den starkt åt er som inte sett den! Så sjukt bra film & så grymt bra gjord!
Min ögon kunde inte låtas bli att vattnas stundvis under filmens gång.. Jaa jag säger de bara : SE DEN!

Gick väl och la mig kring halv åtta.. Men jag trodde aldrig jag skulle somna, för mina ögon var stora som tefat. Kändes som jag skulle kunna städa hela huset! Men direkt ja la mig så somna jag ;) Så nog var jag (över)trött.
Sov väl till 12. Då vakna jag av att lilleman låg och jollra så glatt =D Så macke tog honom, så jag fick sova ett tag till. Kring halv tre kom han in igen med lilleman & då hade jag som precis börjat vakna till..

Var tänkt att när jag hade vaknat och klivit upp så skulle det tas en promenad med Sofia Bä.. Men tyckte de var alldeles för kallt för de, -25.. Och nu har de krypit ner till -29.. Brr!
Hoppas att kylan inte håller i sig i helgen..



Ikväll blir det att fara till Bea och kika på Let´s Dance.. Tror de kommer bli sängen efter man sett det, iaf som de känns nu.. För mina ögon är så trött.. Ska nog ta mig till soffan och vila nu en stund.. Medans macke är hemma och kan vara med Elis. Just nu så sover Elis.. Så jag ska passa på nu!



Hörreni.. Är ni rädd? ;)  Sen jag skrivit att antalet bloggläsare har ökat & att jag fått lite mer kommentarer.. Så "poff" vart de slut på det ;P Inte antalet läsare.. Men kommentarer.. Hehe.. ;)
Tycker verkligen det är kul att fler & fler läser min blogg! Hoppas ni finner den intressant.
Försöker att inte skriva så mycket "strunt".. Men antar det blir några såna inlägg också..
Jag har sagt det förr och jag säger det igen  : Säg till om de är något ni vill jag ska skriva om eller något ni funderar m.m. Så skriv skriv skriv! :)


Tack för att just du/ni är mina bloggläsare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du har en otrolig rolig blogg og veldigt skoj at du skriver om lilleman. Spænnandeat se inn i andras liv :D stå på med bloggandet!

2011-01-14 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0