det är så typiskt!

Det går inte ens att man tänker på att man ska ut på en promenad så blir de kallt ute! Varenda gång jag bara tänkt eller sagt att jag ska ut och gå en promenad. så kryper de ner till -20 eller mer..
Ska tametusan aldrig ens tänkt tanken på promenad utan bara fara ut! ;P Kanske lura kylan lite..
nej tror vi tar in orbi-treken så jag kan köra inne då de blir så kallt ute.. Blir uthyrning av huset senare än tänkt, ringde idag och ändrade.. Så då kan ja hinna januari ut och köra på den :)

Imorgon ska jag & lilleman till BVC, eller rättare sagt till läkaren. Så då ska ja försöka ta mig ut med barnvagnen och ** dit! :P
Men eftersom jag ska jobba inatt så får vi väl se hur trött jag är. Men ska verkligen försöka! Jag Ska, Jag Ska!!




Nu ska ja jobba 2 nätter irad.. Tror de ska gå bra detta :) Sen har jag 2 kvar denna månad- Pengar pengar! Hade kunnat jobba 2 till om jag inte vart i piteå under helgen. Men men.. Kommer fler tillfällen!


Nu sitter jag och väntar på att sambon min ska komma hem så vi kan börja med maten & sen kanske jag hinner vila ögonen 5 minuter eller mer..
Idag bjuds det på "mamma´s fläskfilégryta" - den är ruskigt god!


Ne nu så ska jag gå och hämta min lillepojk som har sovit. Hör att han börjar vakna!

Han & macke är det två bästa sakerna som hänt i mitt liv! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0