Babysim & minus :)

Just nu ligger lilleman & vilar. Det är bra de, så han orkar med att plaska i badet idag. Kul att babysimmet börjat om nu! =) Som jag skrivit förr, han älskar att bada! Fast lite skeptisk är han som just när man klivit ner i vattnet med honom, Men sen så.. :)

Önskar att de fanns ett varmbad så man kunde fara och vara med honom typ 1 gång i veckan, utöver babysimmet. Det är lite trist att det inte finns hära.
Då macke kör taxi så har han aldrig möjligheten att följa med då vi badar på onsdagar. Tråkigt men sant!
Någon ska han väl få se lillskrutten bada! :)



Lchf går super bra än! Jag syndade inte ens om helgen då vi "får".. tycker de är tokigt att äta nå gott då så man "kanske" får tillbaka sötsuget.. För mitt sötsug är borta nu. Så helt enkelt dumheter att köpa nå "bara för att" eller "det hör ju till" på helgen.. Dock synda ju macke med 1 cola ;P
Men han är duktig måste jag säga. Säger att han ska sluta varje dag, men han gör ju inte det.. Kanske för att jag peppar honom! ;) Sen visar ju faktiskt vågen minus både för honom & för mig. Jag tycker de syns redan på honom att han gått ner.. :)
Denna vecka har jag gått ner 1,5 kg :D Så jag är mycket nöjd, Det tar sig! Nu är de 2,5 kg kvar till första målet. 

Nej nu ska jag klä på den lille och så ska vi bege oss mot badet! :) Ska bli riktigt härligt!

Ha en bra dag allihopa! 



Kommentarer
Postat av: malin e

Heja! Tycker det är smart att inte fuska, går ju lättare då! Kämpa på!

2011-01-19 @ 14:40:31
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja snart sitter ni där och ser när han börjar krypa och ställa sig upp å man inte kan ha något framme ;)



ja de ska bli super mysigt =)

ja tror de är en till kille i magen men skulle va kul me en tjej då har vi namnet spikat har inte ett ända killnamn denna gång :p

kramar

2011-01-19 @ 16:33:59
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vilken underbar bild! ^^

Jag hoppas verkligen att även vi kan gå och bada med våran nästa lilla. Och att då storebror kan följa med också såklart. Babysim verkar så himla mysigt och var något jag hade bestämt mig för att gå på innan Ludde föddes. Tyvärr blir det ju inte alltid som man tänkt sig...



Kul att det går så bra med lchf. Bra jobbat! Vi körde på det här hemma med innan jag blev gravid med tvåan. Blir väl nya tag igen sen efter förlossningen för det fungerar verkligen. Gjorde stor skillnad både för mig och sambon.

2011-01-19 @ 16:37:24
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ooh ja man känner sig så tråkig i början de är bara en massa "nej nej inte pilla där" kan säga att de är rätt mkt sån nu me och man får så trevliga svar nu när vincent är större ;) "neeeej" säger han när man säger åt han eller så lägger han sig å golvet å skriker och leker daggmask :P



om de är en tjej så ska hon heta Kendra och blir de en kille har vi ingen aning :P

2011-01-19 @ 17:53:22
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Amanda

Tack så mycket! ^^

Han är min lilla sol Ludwig. :)



Vi har inte kollat könet på pyret i magen men ska på nytt UL om två veckor. Får se om jag kan hålla mig då. jag är så grymt nyfiken!!

2011-01-19 @ 18:01:49
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0