Hängis...

Dagen har egentligen inte bestått av så mycket :P

När vi klev upp imorse jag & Elis, så la jag honom på rygg på en filt i vardagsrummet medans jag gick in till köket för att göra välling åt honom. Notera - på rygg.. Han låg där och jollra och hade sig. Efter en stund blir han tyst & sen börjar han om.. Så jag tänkte väl inte mer på de. Men när ja kom in till vardagsrummet strax efter så ligger han på mage! ;)
macke påstår att han vänt sig flera gånger från rygg till mage, vilket Jag aldrig sett honom göra! Denna pojk har inte tänkt låta sin mamma se då han vänder sig rygg-mage.. ;P Han är i vilket fall duktig som gör det oavsett om jag ser eller inte.. Fick ju bevisat att idag gjorde han ju de :)

Var på babysim idag & elis älskar det, idag var det mer action för hans del, mer aktivitet med armar och ben, han börjar nog vara van att bada i en "stor balja" ;) ! I vanlig ordning så passade lilleman på att kräkas i bassängen.
Tror inte de gått en gång som han INTE spytt i den bassängen.. hehe.. Men de är sådant man får ta :)

Tror han har tagit ut sig så hårt på babysimmet idag Elis, för han somna nästan direkt jag satt han i bilen. Och han sover ännu.. Tröttis.
Så medans han sover så har jag passat på att göra 2 st dregglisar. Försökte mig på en dregglis med "häng" fram. men vet inte riktigt vad jag tyckte om den.. Kanske var de tyget som var konstigt?
Nåja den duger säkert som en dregglis ;)
sedan vet jag inte om det blir bra i sättet som jag syr.. alltså sömmen.. kanske inte världens snyggaste, men det duger gott & väl åt oss :)
Ska slänga in bilder på de 2 nya som jag gjort.


Vanlig Dregglis





Baksidan



Dregglis med "häng"






Baksidan


var inte så lätt att få "hänget" på bild.. Men de syns kanske lite grann iaf.. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom blev ju jättefina :) Själv håller jag på med ett par byxor som jag har god lust all klippa sönder ;) Men andra ord går det inte nå bra :P

2011-02-09 @ 21:30:21
URL: http://flisanlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0