Funderar på...

Så himla fint väder ute idag.. men dock är de sviiin kallt ute, -25! Har sådan lust att gå ut på en promenad, men det känns som att nästippen kommer ramla av ;)
Ne så idag tror jag faktiskt att promenaden får vänta.. Funderar på om man kanske ska sy några fler dregglisar idag? Tänkte försöka mig på att klippa ut ett fint E och sy fast på en dregglis.. Men får se om de blir av.
Jag skulle vilja ha nå snyggt tyg! Just nu klipper jag bara tyget ifrån gamla linnen & tröjor som inte används eller som är trasig någonstans. Dessa har ju tyvärr inga roliga mönster eller så på sig :/ Utan de är mest enfärgade plagg - lite trist!

Nej nu ska jag gå & busa en stund med min lille pojk som ligger och leker i babygymmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0