Dagen som gått..

Som jag skrev tidigare idag så väntade jag besök & nu har besöket varit här idag =) Och det har varit en mycket trevlig dag!
Började med att vi satt & prata litet och sedan begav vi oss ut på en promenad in mot samhället för att äta lunch. Blev att vi käkade på Pizzerian, kan ju tala om att det var evigheter sedan jag åt där! Men gott var det.
Efter vi hade ätit gick vi in till konsum en snabbis & handlade. Sedan begav vi oss tillbaka "hem"..

Pratade och barnen busade & vi busa med dem =)
Kring 17 tiden begav sig Både sandra med barn & Malin med Vide hemåt..
Dagen har varit hur bra som helst! Kul att Få besök långvägars :D Alltid lika roligt träffas och umgås allihopa.
Ska lägga in några bilder från dagen. eller är egentligen bara från då vi kom hem efter lunchen & barnen busade och så..

Minstingarna Elis & Novalie


Felicia ställde glatt upp på en bild då kameran kom fram :) Sötis!


Gulliga Vide ställde också upp på ett kort :)


Novalie & Felicia - Goa töser!


Vide & Felicia, undra om hon hitta något gott i godispåsen tro? ;)


Malin & Vide


Är dom inte söta så säg? Det ska börjas i tid ;)


Avslutar med en härlig bild på Söta Vide som ligger och tittar på Elis ♥




Kan ju tala om att denna dagen inte vart en bra dag.. Syndat en del.. Men då röda veckan är och godissuget slår till så oerhört stort! Så tyckte jag att idag kunde jag unna mig.. Ny tag imorgon igen! Har ju faktiskt skött mig annars gode bra! :) Har varit nån lördag som jag ätit lite lite utöver lchf..

Nej nu blir de se klart filmen som går på 3:an och sedan krypa till sängs!

God natt & tack mina vänner för denna härliga dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0