spännande

Snart åker vi iväg för ett BVC besök. Ska bli spännande se hur mycket lilleman har vuxit på 1 ½ månad :)

Sen blir det en mycket lugn dag som står på schemat... Kanske man går ut på en promenad en sväng.. Hade tänkt gå till bvc, men tänkte " Nee får bli senare under dagen, bättre sova ut på morgonen".. sagt och gjort..

Men känner mig mer död än levande just nu.. ;P

Igår trodde jag ju att jag var på bättringsvägen.. Men tji fick jag.. under natten så tappa jag nästan rösten så hes jag blev.. och lite lite ont i halsen.. Hoppas de inte blir något mer & försvinner fort..
När jag var upp toa lite tidigare idag så hade jag knappt någon röst, tysta tysta viskningar typ fick jag fram då jag pratade med macke.. Knappt så han hörde vad jag sa.. Men nu så är de bättre, men inte är jag fullt bra!
Nåja.. så kan de vara.. Inte jag som är sjuklingen här hemma(?) är ju karln min eller? ;P

Nu ska jag klä lilleman och packa in han i bilen och åka iväg.. Får se vem av sandras & min gissning som stämmer :) Fick ju bara in en gissning, förutom min egen också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0