Segpropp

Det är vad jag har varit idag.. en riktig segpropp.. Inte gjort mycket.. Har städat ihop lite grann i Elis rum.. Och plockat lite här & där.. var väl tänkt jag skulle städa, dammsuga o skura lite.. men då elis har sovit nu på em. så blev det inte av.. Och sen var jag så trött att jag la mig o vila med Elis... Och de var skönt kan jag tala om, behövde sova lite extra.. Mitt huvud känns tungt & jävligt idag..
Promenaden sket sig då det helt oväntat började att regna ute & då känns de mindre kul att gå ut och gå.

Får se vad morgondagen har att bjuda på. Vet iaf att jag ska träffa Thea en stund och prata lite om bröllop/dopet..
Hoppas på bättre väder imorgon så att man kan ta en promenad där mitt på dagen.

Ikväll blir de mysa ner sig i soffan och kika på "En unge i Minuten"



Kommentarer
Postat av: Sandra och Wilma

Tack så mycket!=)

2011-04-04 @ 18:57:07
URL: http://sandrafjallstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0