Perkulatorn

Just nu har jag en liten sovandes perkulator i hallen,.. Slocknade direkt jag satt honom i bilen efter babysimmet..
Men han har också gett järnet idag i badet.. mer än vad han brukar faktiskt.. Han börjar nog "förstå" att man kan plaska runt lika mycket i bassängen som hemma i baljan.. ;) Han är ju så himla försiktig lilleman, tittar mest runt på vad de andra bebisarna pysslar på med. Sötisen!

Jag funderar nu på om jag ska förflytta honom från babyskyddet och över till barnvagn & bege mig ut på en promenad i detta härliga väder..

Var ute och gick med stavar igår tillsammans med Sandra m. novalie & Bea.. Tror faktiskt det tog lite grann att gå med stavar.. Har lite träningsvärk i armar och som rumpan.. Eller så kanske de är orbitreeken som gjort sitt och tagit ut träningsvärken 2 dagar efter? ;P
Nåja, de är rätt så skönt ha träningsvärk, då vet man att de finns nå muskler nånstans där under allt.. :P

Nej jag har bestämt mig nu! packar ner Elis i vagn och går en sväng !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0