Packning pågår

I eftermiddag så åker Elis & jag till morfar i Mullejaur. åh de ska bli så härligt komma dit! Imorgon hoppas vi på bra väder så vi kan sitta ute och njuta av de härliga vädret och av varann!

Skrev för någon dag sedan vad Elis skulle ha med sig. Så igår kväll började jag att packa ihop sådant som gick packa då.. Är kanske 1/3 kvar av listan nu & det är sånt som inte kan packas riktigt riktigt ännu.
Att en sån liten kan ha så mycket med sig ;) Är nog mycket - Kan vara bra att ha!

Jag behöver inte så mycket packning eftersom jag åker hem varje dag ioch med att jag ska jobba natt. Så har väl med mig ett ombyte, ytterkläder och sånt dära med mig.. i en liten ryggsäck ryms mitt ;)

Elis snälla moster har varit och köpt honom hörselkåpor idag som han ska få ha då de blir skoteråkning. Tycker att min morfars skoter låter en hel del.. Bättre skydda hörsel än att förstöra den, speciellt då han är så liten tycker jag..

Dette är packlistan åt Elis:

* Vouksipåse
*Åkpåse
*Matstol
*Gåstol
*2 Overaller, en tunnare & en tjockare
*Vantar,mössa,halskrage, tjocksockar
*Skor
*Burkmat,välling & gröt
* Nappflaska
*Nappar
* Blöjor & tvättlappar
* Några leksaker
*Kläder- Bodysar, byxor, sockar & pyjamas
* Snuttefilt & gosedjur, filtar
*Nässpray, snorsug & alvedon
*Majskrokar
*Pulka

Jag tror jag ska ha fått med mig allt nu..(?)
Kanske finns de något som är "onödigt" Men de må då så vara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0