Maten står på spisen..

Jag & Elis har legat & sovit i säkert 2 timmar - grymt härligt var det kan jag tala om! Kände att jag också behövde sova en stund.. Är inte riktigt pigg heller.. Men man ska inte klaga för mycket ;)

Innan tuppluren så hann jag plocka in i diskmaskin o köra igång den, samt en vittvätt.. Som tog en tid att starta först.. för jag var tvungen förtvätta allt förhand först.. Gnugga bort alla gula fläckar från den lilles alla kläder.. Varför varför ska de vara tomat eller rött tjafs i varenda matburk som finns? Till och med köped matburk med kyckling och ris är Orange?? Förstör ju kläderna då man har en kräkis hemma ;/ till och med färgade kläder så kan de skina igenom lite orangefläckar.. nåja.. Inte så mycket att göra åt.. :)
Starta iaf en tvättmaskin också.. Sen så la vi oss..

Och nu har jag påbörjat matlagningen.. Blir att göra min mammas goda köttgryta.. Smarrigt värre!
För ovanlighetens skull så är min kära karl hemma också denna tid... det gillar vi! :D

Ikväll så blir de att kika på "En unge i minuten" samt att köra ett pass på träningsmaskinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0