Lurade?

Blev ni lurade av min rubrik på inlägget igår kväll? ;)
Fick helt plötsligt en massa nya läsare och sidan visade fler gånger än den någonsin gjort..så lite lurade tror jag..:P
Fast det var kanske någon som tänkte "Yes, äntligen" & gick in för att se om de verkligen var sista inlägget?Hehe..

Denna natt har varit lugnare för lilleman, mindre snorande och hostande. Skönt för honom! idag är han också mindre snorig och hostig.. Även jag känner mig helt plötsligt mycket bättre, men fortfarande täppt i näsan.. Men de är inget ovanligt för mig ;)

Funderar på om man ska gå på personalmötet som är på jobbet idag? Packa lilleman i vagn och ta sig en promenad dit.. skulle vara härligt komma sig ut & gå på möte är ju inte så tokigt, bra att hålla sig lite uppdaterad, är faktiskt ett gode tag sedan jag var på ett personalmöte..

Nåja än är det ett tag kvar, så får väl se hur vi gör =)

Undrar om jag ska göra en LCHF tacopaj idag, den är så himla god! Ska höra vad min karl säger.. Han är åt kusten idag så han kommer hem sent ikväll.. Så vet inte om han kanske äter nå efter vägen eller om han äter något annat då han kommer hem.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0