Härligt!

Tog en promenad ca.45 minuter. ganska raskt ändå.. Lilleman han njöt för fullamuggar.. Han fick åka i sittdelen idag.. Tror han gillar det, för då får han ju se så mycket mer än då han ligger ner. Även om han sitter framåtvänd så ser han ju en hel del, träd, bilar, personer och annat som passerar då man går =) Tog inte så himla lång tid så somna han och sov kanske halva vägen... Blev stannades efter vägen och stod och prata med en - riktigt trevligt! :)  Är så sällan man ses nu mera och pratas vid.

Efter promenaden så for jag hem och tog bilen ut på samhället en sväng. Skulle handla nå snus åt macke o någon tidning åt mig.. Köpte en liten chokladask åt min sjuka karl, ni vet, då en karl är förkyld - då är man nästintill döende.. macke tror hela världen ska rasa samman typ då han är förkyld.. ;) Stackarn! hihi..
Bara det inte blir långdraget för honom!

Tror jag ska lägga mig och vila en stund nu innan det bär av mot nattarbetet..

Hoppas ni haft en trevligt och bra dag.. Och kväll ;)


En liten tänkare som åkte vagn ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du få ju inte skämma bort Macke me sånt gott ;D

2011-04-14 @ 23:57:23
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0