Dagen...

Igår bestämde vi att om de skulle vara dåligt väder så skulle vi fara och bada.. Och skulle de blir fint väder skulle vi vara ute och grilla..

IDag har det varit strålande sol! Packa ihop lite saker för att gå till gäddviken för att grilla och ha de bra. Klädde på oss. Stoppade lilleman i pulkan och drog honom dit ner.. Jag o sebbe gick, macke tog bilen den korta biten :P typ 100 meter.. haha..
Men de var väl inget bra väder för att åka pulka då all snö på vägarna töat bort.. Nåja de är tur Elis inte är så tung att dra så då asfalten var framme på en del ställen så högg de inte fast så där som de kan göra ;)

Väl nere vid gäddviken så bestämde vi oss för att gå hem igen, för där var det en massa massa folk.. Och vi kände väl inte för att sitta och trängas vid grillen.

Så jag packade ner lilleman i barnvagn som macke hade med i volvon & promenerade hem.. Där skottade vi upp lite fin sittplatser i den stora snöhögen som traktorn gjort.. Tände en liten brasa och bara myste på =)
Elis han sov så gott hela tiden vi var ute & sebbe han lekte och stojjade på i snöhögen.. Nu är våren här! Så härligt!

vi var nog ute 3 timmar.. Efter vi varit ute så gick vi in för att duscha innan vi skulle bege oss mot arvidsjaur där vi skulle lämna sebbe.

Så kring 10 i tre begav vi oss till a-jaur, jag skulle hinna in på dollarstore innan dom stängde kl.16.. Hann just så pass.. 5 minuter innan dom stängde ;)

Efter jag handlat så åkte vi till morfar där vi inväntade att mamma o emelie skulle komma från piteå för att hämta sebastian.. Moster med fam. var där också. Trevligt att träffa dom, var grymt länge sedan!

Så nu sitter jag här vid datorn o är hur trött som helst! Känns som att sängen inte är långt bort för min del!

Det vackraste i världen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0