6 månaderskontroll

Japp då har vi varit på kontroll.. 6 månaderskontroll - vid 6 ½ månad ;)

lilleman har vuxit på sig ordentligt kan man ju säga! Han har klättrat ordentligt på sin kurva, vilken är bra, då han legat lite på snudden under sin egna tidigare.. men nu jäsikens!



Elis vid 5 månaderskontroll

Vikt : 6930 g
Längd : 66 cm
huvudomfång: 43,5 


Elis vid 6 Månaderskontroll(6½ månad)

Vikt : 8400 g
Längd: 70 cm
huvudomfång: 45,5 cm

Ni kan ju se här vem som är närmast i gissningarna, dock hade jag ju faktiskt "fuskat" hemma.
Sedan tror jag faktiskt i själva verket att han är 71 & inte 70 cm.. :P  för BM pressa ju ihop han då det skulle mätas.. För jag sa att jag gissade på 71 cm, så sa hon jaa, kan inte riktigt säga fullt 71 osså tryckte hon ihop han.. :P nåja.. Han är då lång iaf & växer som han ska =)

Jag:

Vikt: 8050 g
Längd: 71 cm
Huvudomfång: 45,5 cm


Sandra:

Vikt: 7515g 
Längd: 69cm 
huvudomfång: 45cm

Ojj nu blev det en masa siffror.. :P hoppas det inte är ett allt för krångligt inlägg


 

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Vad han har vuxit :) Du måste ju kunna börja använda 74 snart? Tänkte alla kläder du köpte :)

2011-04-15 @ 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0