1 timme!

Har varit och gått en promenad på ca. 1 timme. Grymt härligt! Och det är ju så himla härligt ute nu! Gäller att passa på då vädret är så hära :)

Elis fick också följa med på promenaden, fast såklart i vagnen då ;) Han var så himla trött innan vi gick ut & det var därför jag tog en prommis, så han skulle få sova. Men det tog himla lång tid innan han somna.. Först så titta han på allt som passerade.. Sen såg han att vantarna han hade på sig idag hade nå figurer på sig, så dem låg han och studerade länge. sen då vi gått mer än halvvägs och var på väg hemåt, då somnade han :P Lillskorven våran!
Trodde han skulle sova ett bra tag ute i vagnen då vi kom hem.. men nepp inte de.. kanske sov 10 minuter max efter jag gått in.. Nåja, han är då så pigg och glad nu.. Leker för fullt här och charmar en med sitt underbara tandlösa leende! :D hur underbart är inte de?

Denna lilleman har upptäckt att på köksstolarna har vi sittdynor, som jag knytit fast.. Och dessa snören är väldigt intressanta.. vad tror ni han gör? Joo han är dit med gåstolen osså drar han upp mina knutar.. tidigare var jag och knöt om.. Men har insett att det är inte lönt, utan dom får hänga så där.. Så länge dynan sitter kvar är de lugnt :)

Nej nu ska ja ta och mysa med Elis innan jag ska vila och sen bege mig på nattarbete!


Kommentarer
Postat av: Bea

Å inte hörde du av dig när du gick :P

2011-04-14 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0