V.40 (v.39)

Idag påbörjar vi V.40! :)
Den 9 månaders långa resan börjar komma till sitt slut.. Inte riktigt än.. Men inte är det så länge kvar..
Helt otroligt vad tiden har gått fort, men ändå så himla långsamt.

Det är dessa dagar/veckor som känns som en evighet. Då man inte vet när bebis har tänkt att komma ut till oss.
Tycker bebis kan komma redan idag ;) för jag längtar så oerhört mycket efter dig!
eller vi är nog många för den delen som längtar efter dig! :)

Ser att min statistik bland bloggläsare ökar! Super roligt att det är fler och fler som vill läsa min blogg.
Och även att det är nya personer som är in och kommenterar - Tummen upp! :)

ne nu har jag inget mera vettigt att skriva. Gör nog ett inlägg senare ikväll. Och slänger nog in en bild på hur magen ser ut nu. Folk tycker den har vuxit en del bara på denna vecka. Men vad vet jag? Jag går ju med magen varje dag, så jag märker ju inte skillnaden på samma sätt ;P men nog ser jag att den vuxit då jag kollar på korten från börjar av graviditeten och bilder från idag. det är skillnad.. :)

Skriver senare, tjingeling!

♥Längtar & Längtar♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag längtar oxå efter lill*n :)

2010-09-19 @ 12:16:42
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Tiden går snabbt, du berättade ju just att ni skulle ha liten ;)

2010-09-19 @ 12:56:34
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: Ann-Cathrin

Hej

Jag tror att ni får en liten flicka 2 oktober, kram o lycka till!

2010-09-21 @ 07:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0