Provtagning igen..

Eftersom Lab i Piteå har slarvat( eller vad dom nu gjort) bort mitt blodprov som jag var och tog förra fredagen. Så var jag så snällt tvungen fara upp till VCT och ta ett nytt idag.
Barnmorskan ringde imorse och förklara hur det låg till & hon var inte så nöjd över detta. Hon skulle ringa och fråga hur det kunde bli så hära. för så får de inte gå till - har jag dragit ut på tiden ca.1 vecka. Tänk OM det är nånting på Gallsyraprovet.
Men hon hade konsulterat med en massa personer i Sunderbyn & eftersom den nya tabletten hjälper bättre så sa dom att då lär inte provet visa något. Men om jag skulle börja må illa i helgen skulle jag ringa förlossningen och prata med dom om vad vi ska göra (?)
Nåja. Jag kan inte gå och fundera över något jag inget kan göra åt.

Bebis stökar på i magen ♥

Inget mera att förtälja för denna stund.. Får väl se om man återkommer med någon uppdatering senare idag.

jag & svärmor har gissat på att bebis ska komma idag, så vi får väl se vad som händer.. Hehe.. :P

Vårat älskade Hjärta! ♥
Vi är många som längtar efter dig nu :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom är så klantiga som slasat bort ditt prov. Sorry men det blir ingen bebbe idag, han kommer den 23e ;)

2010-09-17 @ 11:57:36
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Bea

Pojken kommer ju på måndag ;)

2010-09-17 @ 12:09:57
Postat av: Sofia

Nä, men ingen känning idag, inte så konstigt.. Det är ju för att han kommer imorgon! :)



Lycka till nu!! - när det än nu må bära iväg. Kram

2010-09-17 @ 17:53:22
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com
Postat av: mange

som vi LÄNGTAR!!!

2010-09-17 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0