Foglossningar..?

Igår skulle VCT höra av sig om mina prover för gallsyran om dom var avvikande. Men jag fick aldrig något samtal, så då antar jag att värdena var bra & det bara är vanlig Graviditetsklåda jag har. Skönt att man inte behöver oroa sig för att det skulle vara något annat!

Jag tycker själv jag ändå har haft en ganska så enkel graviditet så här långt - även om jag mått illa större delen av tiden. Men har ätit postafen vid vissa tillfällen för att hålla vid schack. Men jag har sluppit ryggont, foglossningar, svullnader m.m..
Men nu är det så att jag tror jag har fått foglossningar i bäckenet.. Gör så fruktansvärt ont att ta några steg ibland & att vända sig i sängen.. oj oj det är en plåga. nästan så man skulle ha haft en sjukhussäng med grindar för att kunna hålla i dem när man ska vända sig :P
var ute och gick med melker en sväng runt 2 kvarter... men gud vilken tid det tog för mig att gå.. haha.. jag måste ha sett rolig ut när jag gick.

Men som sagt, jag har haft tur som sluppit mycket annat man kunnat "drabbas" av under graviditeten. och foglossningen kom ju nu så sent in på graviditeten. Ca. 1 vecka kvar innan bebis är beräknad.. Om den nu inte tänkt stanna kvar lite längre i magen ;)
så jag ska inte alls klaga!

klådan har jag fått mer eller mindre under kontroll nu tack vare de nya tabletterna. Nog kliar det. Men det är inte alls lika mycket som det var tidigare!

Igår var jag på middag med mitt arbetsgäng - Åt på mathörnan - Grymt gott!
Så himla roligt att träffas & umgås sådära. Nog saknar man att arbeta, det kan jag inte neka. Just gemenskapen & sen är det bara så att jag gillar mina arbetskamrater & mitt arbete! ;D

Om det är någon annan som har gissning på när bebis kommer, vikt, kön, längd så skriv! :)
Första gissningen har blivit struken.. Den 14/9...
Om ni går in på inlägget som heter " Gissningar" så kan ni följa vilka som blir strukna & om de tillkommer någon gissning.

♥ 9 Dagar kvar nu - längtar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0