Blir så glad

Det är så himla kul att komma in på bloggen & se att man får en massa kommentarer :) Fler sådana vill jag ha :D

har uppdaterar gissnings inlägget.. Min & svärmors gissning var ju igår, men ingen bebis här inte. Den mår så gott i magen & vill inte komma ut än ;)

Jag har ju äntligen blivit mer eller mindre fri min förkylning nu. Är täppheten i näsan kvar & pytte pytte lite torrhosta.
Men vad tror ni inte Macke går & gör på sin första semester dag? jo han drar på sig förkylningen, Så nu är det hans tur att ligga o va krasslig - TYPISKT!
Och sen är de ju så synd om karlar.. Eller hur? För när dom är förkylda är dom döende. Underligt det dära. När en kvinna är förkyld så är de ingenting, man ska fortsätta som tidigare typ.. Inte är de synd om oss. Men oj oj oj, när då en karl är sjuk, då kan dom verkligen ingenting göra.. Stackars er... ;P

Idag är de 1 vecka kvar tills bebis är beräknad.. Får väl se om den tänker komma före eller om den stannar ett tag till.. ;P
Men jag längtar & hoppas den kommer i veckan!! Jag längtar ihjäl mig efter lillskrutten! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är verkligen jätte synd om karlar då dom är förkylda!!

2010-09-18 @ 14:54:30
Postat av: Linda Reén

Jag tror att bebisen kommer en vecka efter beräknat datum. Men för din skull hoppas jag att den kommer nu. Jag vet hur tung och jobbig den sista tiden kan vara. Allt gott!

2010-09-18 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0