Träningsdvd för mammor

när man väntade barn & nu har fått barn så har jag varit med i en del olika sidor - vilket jag är än.
Libero, goboken, allt för föräldrar m.m. Tycker det är ganska bra att vara med i olika sidor. Just för att man får olika tips och råd & erbjudande.
Och för någon vecka sedan fick jag ett brev av Libero som berättade om en sida man kunde gå in på för att få en dvd - då man just fått barn.
Jag blev lite intresserad av detta så jag gick in och läste vidare vad detta kunde vara. Träning efter barnafödsel är ju inte så dumt :)
När jag läst och tittat på en liten filmsnutt (?-tror jag) så var mitt beslut inte så svårt. Jag klickade hem denna dvd & har nu tränat lite grann med den och är mycket nöjd :)

"Den unika Corewellness-tekniken, som har utvecklats av Kari Bo, förbättrar din muskulatur i mage, rygg och bäckenbotten, oavsett ålder eller tidigare förmåga.
En försvagad muskulatur kan resultera i dålig hållning, ryggont & urinläckage.
Därför är det viktigt att hålla bålen stark och vältränad.
De påverkade musklerna sitter ovanför diafragman, bakom ryggraden, på magen, och viktigast av allt, i bäckenbotten.
Det bästa av allt är att Corewellness-tekniken bevisligen fungerar: Du får en plattare mage & blir allmänt starkare. Studier visar även att den botar ansträngningsinkontinens hos 2 av 3 kvinnor"

Taget från sidan om corewellness. Jag kan rekommendera denna dvd till er mammor & även övriga :)

Gå in på www.corewellness.se och beställ hem en gratis dvd!
Du binder inte upp dig till någonting alls. Utan man får hem denna dvd och tror att man kunde få välja om man ville få lite information/tips från denna sida till sin mejl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0