Saknat mig?

Ser att jag inte har bloggat på ett par dagar nu.. Men tiden har inte riktigt funnits.. Och sen så har jag nog inte haft så mycket att berätta egentligen..
vad har hänt på de senaste dagarna?
Onsdagkväll så var jag o bea iväg och simmade. Efteråt så hjälpte hon mig att måla nere i "andra" delen av huset.. vet inte vad jag ska kalla den delen :P
Så nu är de gula fula borta. Ska lägga in ett kort på det senare så får ni se skillnaden! Tack för hjälpen Bea!
Så nu ikväll har jag målat det sista varvet, så nu är de färdigt där.
I torsdags så satte jag igång med att riva tapeter och spackla, så det skulle vara klart tills mamma kom.
Men jag kan INTE hålla på med tapeter, hur försiktig jag än är, så kommer mer tapeter än tänkt.. Så då blir de ju mer spackling än jag tänkt. Jag höll på bryta ihop där ett tag, ville bara ge upp!! Men bara bita ihop och göra klart. Och tyvärr så fick älsklingen ta emot ALL min ilska när han kom hem från jobbet och skulle hjälpa. Stackars han!
Var så arg på allt som gick fel och allt som inte ville gå min väg när jag höll på där inne.
Är så glad jag har honom =) Att han står ut med mig när jag blir på dåligt humör.Älskar Han så mycket!
Tror jag hann ringa till han 100 ggr minst och var irriterad över alla kablar som var där, över minsta lilla skruv som inte var där jag tyckte de skulle vara.. Över hur fanken de tidigare tapetserat.. Sen hade dom SPIKAT fast fönsterbrädan istället för att dra skruvar.. INTE klyftigt!! Jajja jag klarade då detta:)
Men mamma fick spackla om lite..
Så mamma och sebbe kom hit på torsdags natt.
Fredag morgon satte mamma igång med att slipa och sen tapetserade hon hela dagen.
Målat dörrlist och kring fönsterna. Så nu är de gulvita borta och nu är de bara vitt! så rent och fräscht.
Gode stor skillnad.
så nu om kvällarna så kommer jag måla dörrlist efter dörrlist. allt ska bli fräscht vitt igen!

Tack mamma som varit hära i helgen och hjälpt! Är så tur vi har dig som är så duktig :)
Har haft de roligt i helgen också, varit och badat med Sebbe och Tindra också. Så nu har sebbe en lekkompis när han kommer och hälsar på.

Ne nu har ni fått en liten uppdatering om vad som hänt i helgen.

Ska slänga in en bild på hur de blev efter tapetseringen.

FÖRE:


EFTER:





Kan även slänga in en "snygg" bild på mig och sebbe.. Vi hyrde en 3D film, den hette nånting med "resan till jordens medelpunkt" - faktiskt ganska så bra film.





Tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0