Händelsefull dag..

Dagen började med att jag jobbade mellan 7-12.. Hade ju tänkt upp o göra ett pass på crosstrainern.. men min trötthet tog över imorse.. Så jag sov istället.. men imorrn då ska jag upp o göra ett pass!

Efter jag jobbat så for jag o pappa ut till Ånge o hälsade på Farmor o farfar.. Gud så varmt o härligt vi haft det idag!
Men dock så börjar isen spricka upp o smälta.. Så det var en hel del vatten där vi körde med skotern... tur det var pappa som körde o  jag åkte.. För jag hade aldrig vågat..
jajja.. Så vi var där till fyra tiden nångång.. Kom hem o la mig o sov en stund.. för jag var så himla trött!! usch!
Sen vaknade jag kring 6 tiden då började vi laga middag.
efter maten så kom sandra o tobias hit, vi skulle se på Talang.. Men det var ju inget =( var ju humorgalan istället..
men vi kika på lite annat..
Hehe.. sen plågade jag o sandra oss själva lite.. =P med en epilator.. Haha!

Kikade på singin bee o grabbarna tog sig lite whiskey o annat gott.
Men imorrn så är de tjejernas tur ;)

Nu så har gardinerna kommit upp i gästrummet. Sängen är bäddad o klar. Så imorrn har jag tänkt att få ordning på vitrinskåpet o allt.

Ne nu så ska jag kila. Ska fortsätta med att få ordningen på hemmet.

Tjingeling!

älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0