Vilken morgon!

Var o såg på tv igår hos svärmor. Såg på "desperate housewifes" o sen på gordons köks nånting. Han tillagar nå enkla maträtter som man ska hinna med att laga..
Sen efter det så tog jag en promenad med Melker. Ca 40 minuter.
Efter jag gått med honom så for vi hem till huset. Men jag gick.. Skönt! det är så skönt att röra på sig.

Pratade med Sandra igår på msn om vi skulle ta oss en promenad idag. O de ville dom, fast berodde ju på När felicia vakna o sånt.
Så jag ställde klockan på 10 imorse för att kliva upp o göra mig redo för en promenad.
Så kring 11 kom Sandra, felicia o miller till huset osså begav vi oss iväg på en härlig promenad i det underbara vädret!
riktigt skönt var de ute, solen sken o värmen värmde så härligt i ansiktet när man gick.
Vi gick väl i 40 minuter ungefär. Så när vi närmade oss huset så kom Alf körandes. vilket tur vi kom då.. Hihi.. han skulle in o hälsa på oss för att se hur vi fått de i huset nu. ( Alf är en arbetskamrat)
Så vi visade honom hur vi gjort om nu.

Tack för promenaden ! =) Får ta fler sen när ni kommit hem.

Jag har tänkt åka iväg nu till Ica för att handla nå middag som vi ska göra sen.
har tänkt göra oss nå lasagne med sallad. oj vad gott! :)

tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0